سوالات متداول

روش ثبت سفارش کالا چگونه است؟

پاسخ : برای خرید از فروشگاه ساعت مدرن ابتدا پس از انتخاب کالای موردنظر، آنرا به سبد خرید اضافه و مراحل خرید اینترنتی را به ترتیب تکمیل نمایید. حتمادر زمان ثبت سفارش مربوطه، تعداد، نوع موتور و مبلغ نهایی، نام کالای مربوطه را به دقت بررسی و اطمینان حاصل نمایید. پس از آن از طرف تیم پشتیبانی مشتریان ساعت مدرن بوسیله پیامک و یا سایر ابزارهای ارتباطی که در نظر گرفته شده، تایید ثبت سفارش نهایی اطلاع رسانی خواهد شد.

برای سفارش کالا به کمک نیاز دارم. چگونه و با چه کسی تماس بگیرم؟

تیم پشتیبانی ساعت مدرن در زمان ساعت 8 تا 22  پاسخگوی شما می باشد.  جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از قسمت تماس با ما اقدام کنید.

در چه ساعاتی از شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد؟

در تمامی ساعات شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد. تیم کارشناسان ساعت مدرن در اسرع وقت و کوتاه ترین زمان ممکن برای پیگیری سفارش کالای شما اقدام می نمایند و تایید سفارش را برای شما پیامک می کنند.

آیا امکان لغو سفارش وجود دارد ؟

بله، در هر زمان از ثبت سفارش امکان لغو سفارش برای شما وجود دارد. ولی پس از ثبت کالای مورد نظر خود و پرداخت وجه آن، می بایست با تیم پشتیبانی ساعت مدرن تماس بگیرید. اگر سفارش شما بسته بندی و ارسال نشده باشد ظرف 24 ساعت کل وجه شما مسترد خواهد شد. چنانچه سفارش شما بسته بندی شده باشد اما ارسال نشده باشد هزینه بسته بندی از شما کسر و الباقی وجه طی 24 ساعت مسترد خواهد شد و اگر کالای شما ارسال شده باشد می توانید پس از تحویل کالا، روشهای بازگشت کالا را با عنایت به نوع کالا از واحد پشتیبانی جویا شوید.

آیا برای اطمینان از پردازش ثبت سفارش، لازم است که با ساعت مدرن تماس بگیرم ؟

خیر، پس از تایید نهایی سفارش، پیامکی از طرف ساعت مدرن برای شما ارسال می گردد تا از آغاز روند خرید اینترنتی خود اطمینان حاصل کنید. در صورت لزوم، کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت.

آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟

هدف ساعت مدرن این است که شما یک خرید آسان و لذتبخش آنلاین را تجربه کنید. همچنین با توجه به شرایط روز کشور در مورد شیوع ویروس کرونا امکان خرید حضوری در حال حاضر وجود ندارد اما چنانچه تمایل داشته باشید می توانید سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید.

آیا امکان ارسال کالا و تسویه وجه آن در هنگام تحویل وجود دارد؟

خیر، به دلیل متنوع بودن ساعت ها و تولید آن بعد از ثبت سفارش، متاسفانه امکان تسویه وجه هنگام تحویل نمی باشد.

آیا امکان ارسال کالا برای دیگران وجود دارد؟

بله، چنانچه می خواهید سفارش مربوطه به آدرس دیگری غیر از آدرس شما ارسال شود، با ثبت آدرس مورد نظرتان در هنگام ثبت سفارش و اعلام به ساعت مدرن ، کالای مربوطه به آدرس ذکرشده تحویل داده می شود.

اگر کالای ارسالی با کالایی که در ساعت مدرن دیدم مغایرت داشت، باید چکار کنم؟

می توانید از طریق تماس تلفنی یا ارسال پیام به بخش تماس با ما هر گونه مغایرت را به تیم پشتیبانی ساعت مدرن اطلاع دهید. بدیهی است ساعت مدرن خود را موظف به عودت کالا می داند و کارشناسان ما شما را جهت استرداد کالا طبق دستورالعمل استرداد کالا راهنمایی می کنند.

اگر پرداخت سفارشم مغایرت داشت به چه صورت اطلاع دهم؟

اگر پرداخت به صورت آنلاین دچار اختلال شد و یا فاکتور پرداخت شده با مبلغ سفارش مغایرت داشت این موضوع را از طریق تماس تلفنی با تیم پشتیبانی ساعت مدرن پیگیری نمایید تا هر چه سریعتر برای آن، اقدامات کافی و لازم انجام گیرد.

آیا خرید از ساعت مدرن امن است؟

برای فراهم کردن امنیت کامل شما، ما هیچ گونه اطلاعاتی که مربوط به حساب بانکی یا شماره کارت شما باشند را ذخیره نمی‌کنیم. سیستم پرداخت توسط درگاه بانک انجام می‌شود و ایجاد ارتباط با شیوه امن صورت می پذیرد، در سایر موارد نیز حداکثر تدابیر لازم برای حفظ امنیت خرید صورت پذیرفته است.

محصولات خریداری شده به چه صورت ارسال می شود؟

کلیه سفارشات مربوط به شهر اصفهان از طریق پیک و یا پست و برای سایر شهرها از طریق پست پیشتاز برای مشتریان ارسال می گردد.

مشاوره تخصصی خرید محصول برای چه رده سنی انجام می شود؟

مشاوره تخصصی هیچ محدودیت سنی ندارد.

چگونه می توان با شما ارتباط مستقیم برقرار نمود؟

لطفا در این خصوص به قسمت ارتباط با ما مراجعه نمایید.

حداکثر زمانی که پس از خرید ، محصولات به دست مشتری می رسد چقدر است؟

متناسب با میزان فاصله از اصفهان، بین 2 تا 7 روز سفارش به دست مشتری می رسد.

پرداخت وجه سفارشات به چه روش هایی صورت می پذیرد؟

پرداخت اینترنتی از طریق درگاه بانکی که با امنیت بسیار بالا صورت می پذیرد.